25 septembrie 2006

Hardcomics 5!Carturesti27/9/2006 @ 6 PM


Dupa succesul coplesitor, faima, si interesul corporativ urias pe care le-am obtinut cu Hardcomics 6, suntem mandri sa va prezentam…Hardcomics 5. Da, ati auzit bine!Noul numar din Hardcomics difera putin de stilul cu care v-am obisnuit pana acum, relevand o latura mai “usoara” a benzii desenate. Misiunea noastra a fost intotdeauna aceea de a promova autori romani de banda desenata, iar in Irina Dobrescu am gasit candidata perfecta. Cartea ei, “Blestemul cartii”, este o adaptare a scurtei povestiri politiste a lui G.K. Chesterton si este printata full colour, pentru satisfactia deplina a ochilor dumneavoastra. Lansarea va avea loc la libraria Carturesti (Strada Arthur Verona nr. 13, Bucuresti), miercuri, 27 septembrie, la ora 18.00.Ceai si prajiturele pentru toata lumea!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Boohooohooooo, am fost la lansare si tot ce-am capatat a fost un autograf prefatat de un scris de scolarita.
Comentariul amicilor: nu mai plange dupa desenul ala pe care n-a vrut sa ti-l deseneze, oricum n-ai pierdut mare lucru.
Hmmm, s-ar putea sa aiba dreptate :P

p.s.
Gata, ma apuc si eu de desenat. M-am saturat sa nu gasesc desenatori pentru scenariile mele :D

Anonim spunea...

Observatie malitioasa: conform legii romane a copyright-ului, Hardcomics si/sau traducatoarea/ilustratoarea sunt in ilegalitate. Copyright-ul pentru opera lui Chesterton expira abia la 1 ianuarie 2007 (Chesterton a murit in 1936, iar copyright-ul se mentine pana la sfarsitul anului in care se implinesc 70 de ani de la moartea autorului - deh, legea romaneasca a copyrightului e... copiata dupa cea englezeasca). Poate ca ar trebui sa investigati oleaca...